przekartkowane

Odpowiedź na trzy pytania

In Uncategorized on 4 stycznia 2012 at 12:59

Nie będzie przydługich wstępów, nudnych opisów, patetycznych zapowiedzi. Będą za to odpowiedzi na trzy pytania: o czym tu będzie pisane, kto będzie pisał i dlaczego.

O czym będzie? A o książkach. O literaturze klasycznej i nowej. O ambitnej i takiej „wręcz-przeciwnie”. Czasami recenzja, czasami przemyślenie.

Kto będzie pisał? Ja i tylko ja. Do tej pory recenzowałem książki w kilku portalach i czasopismach (i nawet robię to nadal), książki też tworzyłem. Jurorowałem w kilku konkursach literackich. A teraz robię coś własnego…

A dlaczego? Dlatego, że jak się u kogoś pracuje to zawsze jest się zależnym. Pisać trzeba na czas, o tym o czym wydawca każe, zgodnie z linią wydawniczą. Itd, itp, etc… A tutaj będę pisał o tym o czym mam ochotę, w sposób jaki tylko będę chciał i wtedy kiedy tylko przyjdzie mi na to ochota – nawet o pozycjach tylko przekartkowanych. A jak ochota odejdzie – to przestanę.

Miłej lektury i – czego Tobie i sobie życzę.

Rafał

Skomentuj

